Kontakt: Szkoła Podstawowa im. Komisji Edukacji Narodowej w Skomlinie, ul. Parkowa 6, 98-346 Skomlin | tel./fax 43 842 69 69 | email: sekretariat@szkola-skomlin.pl

Archiwum wiadomości

Archiwum wiadomości 2009-2013

Bieszczady - dobry pomysł na ferie
niedziela, 10 marca 2019 18:21

Bieszczady - to tu na ferie do Polańczyka przyjechaliśmy ze Skomlina, Wielunia i Pabianic. W hotelu "Skalny Spa" i „Dom na Skale” odpoczywaliśmy od 10.02 do 19.02.2019 r.

Pierwszą przygodą była całodniowa wycieczka nad Solinę „Tajemnice Soliny”. Spacerowaliśmy koroną zapory w Solinie- największej w Polsce, odwiedziliśmy Park Miniatur Sakralnych, Centrum Promocji Obszarów oraz Mini ZOO w Myczkowcach. Kolejne dni to: - ZIMOWE SZKOLENIE BIESZCZADNIKA podczas którego przygotowano Nas do przetrwania w trudnych, zimowych warunkach. Nauczyliśmy się chodzić na nartach, wbijać gwoździe i strzelać z łuku. - LODOWA ŚCIANA czyli zajęcia na sztucznej ścianie wspinaczkowej gdzie przełamaliśmy barierę strachu i wytrzymałości, poczuliśmy się jak prawdziwi zdobywcy ośmiotysięczników. - Kulig połączony z KOLACJĄ PRZY OGNISKU w Dymnej Chacie podczas którego smażyliśmy kiełbaski i snuliśmy bieszczadzkie opowieści o traperach, wilkach i niedźwiedziach. Zajęcia, zabawy na basenie, imprezy, które przygotowywaliśmy z wychowawcami dawały dużo radości, a czas na zimowisku upływał bardzo szybko. Świetną imprezą były walentynki z zabawami i dyskoteką fluo Ostatni dzień przed powrotem do domu spędziliśmy w Sanoku zwiedzając Muzeum Budownictwa Ludowego - pierwsze i największe pod względem liczby zgromadzonych obiektów muzeum etnograficzne w Polsce założone po drugiej wojnie światowej. Z bagażem pełnym wspomnień i wrażeń wracaliśmy do domu. Na pewno wrócimy tam za rok.